Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb. a dle vyhlášky č. 515/2020 Sb.
1. Oficiální název
Základní škola Nížkov, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Základní škola Nížkov byla zřízena obcí Nížkov zřizovací listinou jako příspěvková organizace, která poskytuje základní vzdělávání, vzdělávání ve školní družině a která zajišťuje školní stravování pro žáky školy.
Předmět její činnosti je vymezen zákonem č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon), ve znění pozdějších předpisů.
3. Organizační struktura
Seznam organizačních složek:
- Základní škola
- Školní družina
- Školní jídelna – výdejna

4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Základní škola Nížkov
č. p. 11
592 12 Nížkov
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Základní škola Nížkov
č. p. 11
592 12 Nížkov
4.3 Úřední hodiny
Ředitelna školy: úterý – čtvrtek 7:00 – 13:00
Konzultace s jednotlivými vyučujícími: po předchozí domluvě
4.4 Telefonní čísla
- Ředitelna: +420 725 861 215
- Kabinet 2. patro: +420 725 861 214
- Školní družina I. oddělení: +420 731 507 274
- Školní družina II. oddělení: +420 722 914 567
- Školní jídelna Mateřské školy Nížkov: +420 771 199 140, +420 566 675 118
4.5 Adresa internetových stránek
4.6 Adresa podatelny
Základní škola Nížkov
č. p. 11
592 12 Nížkov
4.7 Elektronická adresa podatelny
4.8 Datová schránka
czvpdpf
5. Případné platby lze poukázat
19037751/0100
6. IČO
43378676
7. Plátce daně z přidané hodnoty
Organizace není plátcem daně z přidané hodnoty
8. Dokumenty
8.1 Seznam hlavních dokumentů
8.2 Rozpočet
9. Žádosti o informace
- Prostřednictvím elektronické pošty: zs@zs.nizkov.cz
- Prostřednictvím datové schránky: czvpdpf
- Poštou: Základní škola Nížkov, Nížkov 11, 592 12
- Osobně: v sídle organizace na výše uvedené adrese
- Na ústně podané informace lze odpovědět přímo, nikde se neevidují
- Písemné informace se vyřizují do 15 dnů od podání žádosti; v případech hodného zvláštního zřetele lze lhůtu prodloužit
10. Příjem podání a podnětů
Osoba určená k přijímání žádostí a vyřizování stížností, podnětů a oznámení:
Vyřizování žádostí, stížností, oznámení a podnětů provádí ředitel školy. V případě nepřítomnosti přijímá žádosti zástupce ředitele. Tazatel obdrží odpověď / vyjádření do 15 dnů od obdržení písemného dotazu, který splňuje všechny náležitosti dle zákona č. 106/1999 Sb. Na ústní dotazy osobní nebo telefonické bude odpovězeno ihned, pokud to konkrétní žádost tazatele umožní.
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
- Zákon č. 500/2004 Sb., Správní řád, v platném znění
- Zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
- Zákon č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících
- Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
- Vyhláška č. 48/2005 Sb., o základním vzdělávání a některých náležitostech plnění povinné školní docházky
- Vyhláška č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních
- Vyhláška č. 107/2005 Sb., o školním stravování
11.2 Vydané právní předpisy
2. Úhrady za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Sazebník úhrad za poskytování informací
12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací nebyla dosud vydána
13. Licenční smlouvy
13.1 Vzory licenčních smluv
nebyly zpracovány
13.2 Výhradní licence
Organizaci nebyly poskytnuty žádné výhradní licence podle § 14a odst. 4 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím
Přidáno 16. 7. 2025, autor: J4W Admin